zaterdag 22 augustus 2015

Op herhaling

Ik loop een beetje achter met het bloggen van mijn zomernaaisels! Tijd om daar wat aan te doen. Ik maakte voor J. al een Betty Skirt en ik vond het patroon zo leuk dat ik besloot er voor K. ook eentje maakte. Precies hetzelfde rokje als haar grote zus allen dan in een ander printje. Het voordeel van dit patroon is dat er geen sluitingen zijn. En dat is handig als je bijna vier jaar bent en jezelf aan- en uitkleedt.


















Ik gebruikte een katoenen stofje met appelprint wat heel goed bij K. past. Niet alleen staan de kleuren haar goed, K. is ook dol op appels en eet zonder enig probleem een joekel van een Jonagold. Elke dag één en soms zelfs twee. Ik voegde ook hier weer een paspel toe, deze keer in het wit.

De kleuren zijn op deze foto feller dan in het echt!




















K. is zeer tevreden met het rokje en draagt het met veel plezier. Verder valt er niet veel over te zeggen. Alles is al gezegd in mijn vorige bericht over de Betty Skirt.

Let niet op K. haar schoenen, Crocs zijn haar favorieten!




































Dossier:

Patroon: Betty Skirt van Shaffer Sisters

Versie: rok met heuppas en aangerimpeld rokdeel
Stof: katoen van Cotton Apple Mix 5 bij stoffen.net
Fournituren: witte paspelband uit de voorraad
Maat: 4 y

Geen opmerkingen:

Een reactie posten